2012-09-27
 19:32:41

#Svartvitt

När man konverterar till svartvitt så ska man veta att (iallafall i photoshop) så kan man välja olika sorters svartvitt. kanske låter konstigt men det är sant. Många av er vet säkert reda(bra för er då!) men till dem som inte vet så... ja... kan man det... iallafall så ville jag bara visa hur olik bilden kan bli med olika svartvit:
Bild ett, denna storts svartvitt heter "stad/fixering" den har mycket kontrast. Så om man vill ha skarpa kanter så kan man välja denna!
 Bild 2, Denna heter "infraröd effekt", den här är mycket ljusare och är sjukt fin om man har (som jag har) t.ex. mönstade jeans. De sticker ut och det gillar jag!


Lloyd
PUBLICERAT: 2012-09-27, 22:37:47

Vem är du och vad har du gjort med Malin? :(

Svar: fan, avslöjad. Jag åt henne. Jag är en harmlös groda.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: