2012-09-19
 18:39:00

# Första inlägget.

Hej! Om du läser detta så är det ju för att du hittat hit! Vad bra! Detta är det första inlägget för min ny-gamla blogg(denna bloggen drevs ju av min bästa vän också innan, men eftersom hon gjorde en egen så tog jag denna!). Ännu är det nog inte många som hittat hit och det är ju inte så mycket att kolla på än. Designen och vissa länkar klyddar lite, men det ska fixas. Men eftersom det mesta nu är på plats tänkte jag att jag kunde börja blogga direkt, med två vackra bilder på mig själv ;)
 
 


Johanna - Fotograferar och skriver om allt som rör sig
PUBLICERAT: 2012-09-20, 16:29:33 | URL: http://nattstad.se/johsen

Hejsan! Undrar om du har några tips på hur du sminkar dig? Eller om du har några tips på hur man sminkar bort fräknar, eller framhäver bruna ögon ordentligt? :)

Svar: Hejhej! Det jag lägger mest vikt på när jag sminkar mig är eyelinern. Jag älskar inramade ögon! Något jag brukar göra är att bara måla halva sidan av ögat med eyeliner, svårt att förklara, och sedan brukar jag lägga till en "vinge" från ögats slut och lite längre, om du fattar (man skulle kunna jämföra det med ett kattöga). Tyvärr vet jag inte hur man kan sminka bort sina fräknar för jag gör aldrig det (ÄLSKAR FRÄKNAR!) och jag har heller inte bruna ögon så jag vet faktiskt inte hur man kan framhäva dem... :/ Skulle tänka mig att ha ljus ögon sminkning skulle kunna funka, men jag vet som sagt inte :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: