2011-07-25
 22:37:00

Om mig

 
Du har precis kommit in på denna bloggen som är otroligt fin, konstig, bäst och helt random. Nu undrar ni säkert vem det är som har denna häftiga blogg. Det ska jag nu berätta!

 

På bilden ser ni... ja, mig förståss. Jag heter Malin och jag är 16 år. Som det står i den lilla rutan till vänster så bor jag i södra skåne.  När det kommer till intressen så har jag många. Jag är väldigt estetisk av mig och älskar att både fota och filma, dessutom är det ett stort intresse att redigera diverse.  Men också att sjunga, spela piano och bas. Mycket av min fritid spenderar jag framför pianot och skriver låtar. I augusti fick jag min egna (och första) inspelningsstudio, eller ja, mic, stativ, mixer och inspelingsprogram. Men trots mitt stora intresse för både media och musik så valde jag natur programmet. Som jag går nu.

I denna bloggen får ni mest läsa om foto (eftersom det är min huvudsakliga tanke med denna bloggen) men oxå om min vardag  och roligheter, som jag dagligen råkar ut för. Jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg! Om ni gör det kan ni gärna lämna en kommentar (så blir jag väldigt glad och kanske ger er en kaka!) och vara så söta att följa mig på bloglovin! Tack! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: